Overslaan naar content

Administratief Medewerker HR

  • Op locatie
    • Roosendaal, Noord-Brabant, Nederland
  • HR

Maxaro groeit hard! Kom jij ons team versterken?

Als administratief medewerker HR binnen Maxaro word je een echte allrounder. Jij zorgt ervoor dat de administratieve HR-processen vloeiend en nauwkeurig verlopen. Je beantwoordt vragen van medewerkers en je biedt ondersteuning aan het gehele HR team.

Je begeleidt het in- en uitdienstproces, stelt arbeidsovereenkomsten en HR gerelateerde communicatie op en ondersteunt bij verschillende HR projecten gericht op verzuim, arbo en het (mede) organiseren van speciale gelegenheden. Als administratief medewerker HR draag jij bij aan de verdere ontwikkeling van Maxaro en de professionalisering van diverse HR processen. Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder en solliciteer direct!


Wat ga je doen?
Dit zijn jouw hoofdtaken:

  • Je zorgt voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van de HR afdeling, met name gericht op het in- en uitdienstproces;

  • Je stelt arbeidsovereenkomsten op, verwerkt personeelsmutaties en legt dit vast in ons HR systeem;

  • Je ondersteunt de HR manager bij het up-to-date houden en borgen van het HR beleid;

  • Je bent het aanspreekpunt van medewerkers en leidinggevenden voor 1e lijns HR gerelateerde vragen;

  • Je bewaakt de urenregistratie van onze uitzendkrachten;

  • Je ondersteunt het team bij diverse projecten, gericht op onder andere verzuim, arbo en de organisatie van speciale gelegenheden.


Wat bieden wij jou?

Een organisatie die in alles tot het uiterste gaat om haar klanten maximaal te laten slagen. HR heeft hierin een belangrijke rol waardoor jij als HR medewerker écht impact hebt. Daarnaast kun je van ons verwachten:

  • Een team met enthousiaste collega's binnen een succesvolle scale up retail organisatie;

  • Een passend salaris;

  • 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;

  • Interessante kortingen voor personeel op badkamers en tegels.


Wat zoeken wij in jou?

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde relevante MBO4 opleiding, bijv. richting HRM, recht en/of administratief;

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;

  • Je bent resultaatgericht, werkt nauwkeurig en hebt een aanpakkersmentaliteit;

  • Je beschikt over een grote mate van integriteit en organisatiesensitiviteit;

  • Je bent leergierig en communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Je herkent je in onze cultuurwaarden.


Waarom werken bij Maxaro?

Binnen Maxaro maak je onderdeel uit van een hecht HR-team. We zijn gedreven en ambitieus. Samen zijn we onderdeel van een snelgroeiend online en offline bedrijf met het hoofdkantoor in Roosendaal en met verschillende megashowrooms verspreid over Nederland en België. In iedere vestiging bieden wij een groot assortiment aan badkamers en tegels van topkwaliteit, die we zelf hebben ontwikkeld. Elke dag laten wij onze klanten maximaal slagen. Dat doen we samen met jou. Daarom gaan we als werkgever ook voor jou tot het uiterste.


In Roosendaal is er maar liefst 5.000m2 aan badkamer- en tegelinspiratie te zien!

Kom jij bij ons werken?

Enthousiast over deze vacature? Solliciteer dan op de vacature van administratief medewerker HR in Roosendaal. Upload je cv en motivatiebrief onder aan deze pagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken en een korte online test die jouw (werk)gedrag in kaart brengt. Het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de procedure bij indiensttreding.

of