Overslaan naar content

Administratief Medewerker Inkoop

  • Op locatie
    • Roosendaal, Noord-Brabant, Nederland
  • Inkoop

Maxaro groeit hard! Kom jij ons team versterken?

Maxaro is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van sanitair en tegels. Met onze focus op kwaliteit, klanttevredenheid en innovatie streven wij ernaar om de beste in de branche te zijn. Daarom zoeken wij een administratief medewerker inkoop die onze inkoopafdeling gaat ondersteunen bij de administratieve afhandeling van het inkoopproces. Past deze functie bij jou? Lees dan snel verder.


Wat ga je doen?
Als administratief medewerker inkoop bij Maxaro speel je een essentiële rol in het inkoopproces. Je ondersteunt het inkoopteam bij diverse administratieve taken en zorgt ervoor dat het proces soepel verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en verwerken van inkooporders, het bijhouden van voorraadniveaus, het controleren van facturen en betalingen. Dit zijn onder andere je werkzaamheden:

  • Je doet maandelijkse forecast om te zien hoeveel producten er verkocht zijn en hoeveel er besteld moet worden de aankomende maand;
  • Je maakt bestelvoorstellen voor de leveranciers;
  • Je dient bestelvoorstellen in;
  • Je ondersteunt bij projecten, zoals concurrentie, assortiment en prijsonderzoeken;
  • Je past product omschrijvingen aan en doet aanpassingen op de website;
  • Je bent verantwoordelijk voor het order opvolgingsproces van jouw orders;
  • Je hebt contact met leveranciers;
  • Je ondersteunt de inkopers en projectmanagers met voorstellen.


Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie voor minimaal 32 uur per week bij een sterk groeiend bedrijf;
  • Een goed salaris;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract;
  • Reiskostenvergoeding, 25 vakantiedagen en een uitstekende pensioenregeling;
  • Zeer interessante personeelskorting op badkamers en tegels.

Kortom: wij bieden je de perfecte start of volgende stap in je carrière!

 

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Je noemt jezelf commercieel gedreven. Je hebt een gezonde drive om het onderste uit de kan te halen;
  • Je bent administratief sterk, punctueel en accuraat;
  • Je hebt ervaring in het gebruik van Excel;
  • Je herkent je in onze cultuurwaarden.


Waarom werken bij Maxaro?

Maxaro is een snelgroeiend online en offline bedrijf met het hoofdkantoor in Roosendaal en met verschillende megashowrooms verspreid over Nederland en België. In iedere vestiging bieden wij een groot assortiment aan badkamers en tegels van topkwaliteit, die we zelf hebben ontwikkeld. Elke dag laten wij onze klanten maximaal slagen. Dat doen we samen met jou. Daarom gaan we als werkgever ook voor jou tot het uiterste. Na je inwerkperiode volg je verdere verdiepingstrainingen samen met je teamgenoten. Zo blijf je jezelf ontwikkelen in jouw eigen vakgebied!


In Roosendaal is er maar liefst 5.000m2 aan badkamer- en tegelinspiratie te zien!

Kom jij bij ons werken?

Ben je enthousiast over deze vacature? Solliciteer dan direct op de vacature van administratief medewerker inkoop in Roosendaal. Upload je cv onderaan deze pagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Hieronder staan de stappen uit ons sollicitatieproces:

  1. Je solliciteert
  2. Telefonische intake
  3. Gesprekken en het PPA (Persoonlijk Profiel Analyse) assessment
  4. Allebei enthousiast? Welkom bij Maxaro!

Heb je vragen over de vacature of over Maxaro? Neem dan contact op met één van onze recruiters via werkenbij@maxaro.nl of 088 - 205 47 70.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld



of